Cardan Mercedes sprinter

probleme cardan sprinter

cardan Mercedes Sprinter

 

Probleme cardan Mercedes Sprinter?

 Sprinter-ul este unul dintre cele mai raspandite modele folosite pentru transport persoane sau marfa.

Folosit in curse interne si externe, pe piata Europeana acest model este foarte raspandit. 

Acesta a dat dovada ca intretinut corect, poate ajunge la 1 milion de km parcursi.

Pentru primul model de Sprinter, Mercedes a inceput productia in anul 1995.A fost un an bun, cum ar spune un oenolog despre vinul degustat.

Acesta este unul dintre cele mai reusite modele, poate chiar cel mai bun facut vreodata.

Fara investitii majore, acesta este un model cautat chiar si in zilele noastre. Rar mai gasesti ceva in stare buna, avand in vedere varsta inaintata.

Defectiuni aparute au fost dupa multe sute de mii de kilometri, dar intretinute corect acestea puteau fi evitate sau amanate.Cu toate astea sunt cateva probleme ce pot aparea si de care este bine sa aveti grija cat timp conduceti un Mercedes Sprinter.

Probleme cardan mercedes sprinter

Unul dintre defectele semnalate de clientii nostri ar fi fost probleme cardan mercedes Sprinter.

Mai exact, este vorba de cruciile cardanice care in timp se gripeaza din pricina garniturilor de la pastile. Aceste garnituri sunt de cauciuc si cedeaza datorita temperaturilor si a prafului de pe carosabil.

Crucile de schimb , ca si cele de fabrica au ca modalitate de montare ambutisarea.Din acest motiv montajul crucilor cardanice se face cu scule speciale. Mai exact trebuia centrata crucea cardanica pe centrul axului de rotatie a cardanului si apoi ambutisata.

Dupa aceasta operatiune cardanul necesita echilibrare dinamica pe stand special dedicat.

De regula jocul creat de cruciile cardanice duc la deteriorarea suportilor intermediari sau a rulmentiilor.

De multe ori acestia pot produce zgomot de rulment uzat sau flansa cauciuc deteriorata sau rupta.

Prin urmare acestia trebuiesc verificati si schimbati unde este cazul.

Verificarea vizuala pe autoturism nu reflecta realitatea si prin urmare axul cardanic terbuie demontat pentru verificare corecta.

De retinut ca acesta trebuie demontat complet si nu pe bucati sau tronsoane.

Echilibrarea nu se poate face decat a cardanului complet.

Constatare gratuita cu conditia sa faceti o programare si sa veniti la sediul nostru cu cardanul demontat.

www.autocardan.ro

Drumuri bune!

Reparatii cardane la alt nivel

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now Button